2010-05-17
 06:44:12

Morgonte

Tristess alltså, här sitter jag med min alldeles för varma kopp te med mullbärssmak. Jag har ett dilemma, jag börjar få bråttom men känner att jag verkligen vill få i mig mitt te men klockan går emot mig väldigt mycket och teet är ju som sagt alldeles för hett.  Så då är det bara att svepa hela koppen och bränna sönder mun och hals eller fortsätta stressen krypa längs ryggraden? Brännas eller stressa? Jag väljer nog stressa trots allt.

Visst har jag jobbiga och tuffa beslut att ta?


Kollade precis vädret över Rhodos för den här veckan eftersom vi skulle åkt den här veckan.. Det ska regna i två dagar, typ torsdag och fredag. Himla tur att vi bokade en månad senare eftersom att säsongen har börjat då. Maxad otur man har om det regnar när man anlänt.

Nu ska jag sörpla i mig mitt te och stressa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: