2010-05-18
 06:20:43

Morgonkvisten

Yes,  jag har vaknat upp med huvudvärk, halsont och värk i öronen. Det här var ju verkligen skoj. Ska detta aldrig gå över? Tävlar jag med någon om att må kasst eller? Sabla baciller, när ska jag vänja mig? Jag vågar inte ens ta tempen för idag har jag verkligen en viktig dag framför mig.

Förmiddagen; jobba i köket
Eftermiddagen;  jobba i barngruppen
Ikväll; Köksmöte

Så idag är det bara att bita i det sura äpplet, ta några värktabletter och bara le och se glad ut för jobbar man inte så får man inga pengar.

Det blir iallafall ingen träning idag, dels för att jag mår dåligt och för att jag verkligen inte hinner. Jag hoppas iallafall att jag ska hinna hem till Desperate Housewifes, vilket jag säkert gör eftersom mötet börjar 18.00.

Nåja, nu ska jag finna mig en liten outfit of the day och sen blir det te och en shake. Om jag har tid så lägger jag upp bilder på nåra skor som jag beställde igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: