2010-05-01
 08:02:17

Mitt Valborgsmässfirande


Det var en lugn och skön kväll hemma hos min bror och hans sambo. Vi gjorde grillspett med massor av paprika, champinjoer, kyckling, oxkött, minimajs osv. Till blev det smarriga pommes och en grillsås som var så het att min känsliga mun sved långt om länge.

Resterande av kvällen bestod utav Talang på TVn och massa mys och prat. Vi skulle spelat spel men jag somnade, precis som vanligt.

Vi skulle sova där men när jag hade bäddat ner mig och sovit ungefär en timme så väckte Jonatan mig och mådde super dåligt. Han har en jobbig period just nu, pollen + kattallergi och igår när det regna så som det gjorde så blev allt värre. Han kunde knappt andas, kroppen värkte, snuvig blev han och det stacks i halsen på honom så det var bara att ringa hem och försöka få tag i någon som kunde hämta.
Allt slutade med att min snälla farbror hämtade oss med pappa (pappa hade druckit vin).

Jonatan blev bättre som tur var och just nu ligger han och sover så gott i min säng i den kolsvarta källaren. Min stackare. ♥

Men jag är glad över att det var en lugn kväll så att jag kan träna och köra bil idag ;D!
Nu sitter jag i mina träningskläder och ska precis kolla schemat på Aktiverum. Det är annorlunda tider idag eftersom att det är en röd dag. Hade iallafall tänkt mig ett IWpass samt löpträning på band, härligt!

Nu ska jag slänga i mig en shake och en kopp te.
Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: