2010-05-11
 18:33:28

Mitt stora problem


Jag är trött på mitt öra. Nu värker örat ännu mer efter simningen tillsammans med Annie. Får nog ta och gå till doktorn på fredag eller något, eller på torsdag kanske. Orkar inte ha mer ont i örat. :'(

Mamma hämtade mig efter vår lilla work out, skönt. Just nu sitter jag i soffan och bara njuter av stillhet. Det är så skönt att äntligen få sitta ner efter den här dagen.
Allt har gått undan i ett svep, jobbet, efter jobbet, in till stan igen osv. Blö!
Jag var inom Familia en runda efter jobb, hittade en vanligt casual top och ett sött linne med tillhörande underdel att sova i inne på H&M. Är det min favoritaffär eller? Love it.

Måste bara berätta att Tacofisken gjorde succé, den var sjukt god och alla älska den. Yum yum yum!!

Nu ska jag vara social med mamma lite.
See  ya'll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: