2010-05-11
 06:45:39

lösa brallor

Negativa samt positiva sidor vid bantning;

negativa;

kläderna är för stora
brösten försvinner
du kan inte shoppa för du vet inte vilken storlek du slutar på (hopplöst)
energin är inte som den ska (inte min iallafall)
naglarna får inte allt som dom behöver och de knäcks

positiva;

du mår bättre i ditt välbefinnande
du äcklas utav fet mat
du får beröm
du trivs med din kropp


Såhär känner jag med detta. Allt med det negativa är ju även positivt om man tar det där med kläderna. Men det är inte roligt att inte kunna använda sina fina kläder för att dom är förstora. Gosh, gnällig du är Jenny ;)
Men det är såhär jag känner.



I am back baby.



Just nu är det frukost som gäller, en chokladshake och en kopp te. Det vet ni redan vid det här laget, right?! ;D

Mitt öra har börjat värka igen. Snart får jag nog allt bege mig iväg till doktorn och se vad som står på. Jag anar öroninflammation eftersom många barn på dagis har det. Blä, jag avskyr sånt för då gör det ont, man får betala massa pengar för att få det konstaterat och man får inte träna när man ha penicillin.
Man ska inte vänta för länge heller för då kan trumhinnan sprängas och det vet jag gott och väl hur det känns eftersom att jag var ett öronbarn när jag var liten och nu har skiten kommit tillbaka.

Dags att sörpla i sig mitt te.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: