2010-05-25
 06:24:34

löning


Den här månaden har varit knaper, dock i slutet av månaden kände jag att jag kunde unna mig lite, som tunikan och linnet från Fashion Against Aids. Sen var jag ännu fattigare, vet inte hur länge jag har levt på några hunda kronor, säkert två veckor. Sjukt. Men Aprilmånad har varit en månad med för många utgifter, facket *2 (blev något krångel så jag fick betala dubbelt) och det blev något på 1000kr, högre mobilräkning, resan, passet, resväska, träningsavgiften osv. Orkar inte ens tänka på det, haha!

Men idag är det löning och en glad Jenny steg upp ur sängen idag. Idag är det någerlunda soligt ute och idag rullar pengarna in. Avskyr att inte kunna leva fullt ut men den här månaden bjuder både på en härlig lön samt skatten som kommer tillbaka nästan vecka, yey!

Idag är det Catflash som gäller och en massa shopping. Ska ju som sagt bland annat köpa min efterlängtade Ralph Lauren skjorta idag. Vet inte om jag ska ha en ljusrosa eller en ljusblå, svårt val för båda är så himla fina! Nåja, det återstår att se.

Nu ska jag fixa det sista, äta lite frukost och dricka min traditionella kopp te.`

Vet ni vad jag kom på? Att jag faktiskt har tre par skor att hämta ut. Det hade jag fullkomligt glömt. Oh happy day!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: