2010-05-19
 06:45:42

krasslig


men  Panodil hjälper mig genom den här dagen också.

Gårdagen var lång och seg. När man väl hade satt sig när för köksmötet kom tröttheten på riktigt. Både jag och min chef var nog lika trötta, vi satt nog och gäspade ikapp. Men mötet gick jätte bra och jag är supernöjd och är spänd inför hur köket kommer att se ut när det är färdigt.

Jag kom hem vi åtta tiden på kvällen och gick direkt in i duschen och march i säng. Låg och kollade på Desperate housewifes tills jag somnade och det var innan 21.30 så trött var jag allt och mådde dåligt´gjorde jag också.

Trots allt ställde jag klockan och jag kom upp imorse något piggare. Dock är tempen väldigt låg så de är ingen feber men det susar i öronen och i hela huvudet, jag har skallebank och känner yrsel. Inte bra men vad ska jag göra? Måste ju jobba eller hur.  Men efter lite mat i magen och en Panodil så känns allt genast bättre.

Just nu sitter jag och smskar på en rågbrödsmacka med ägg och en kopp te, tyckte att jag förtjäna en så smaskig frukost idag eftersom jag är så duktig ;D!

Annars idag så ska jag bara jobba och inget annat, ska inte träna eftersom jag inte mår bra, duktigt va? Jag brukar ignorera sånt men det blir ju aldrig bättre om man inte vilar.

Aja, nu ska jag läsa lite på Aftonbladet och sedan susa till jobb.




förresten så har jag gått ner 11 kg nu :D!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: