2010-05-16
 19:45:20

jobbiga känslor

Och ett humör som svänger om lätt.  Åh jag avskyr den där veckan där monstersidan utav Jenny framträder. Gud, det är så jobbigt. Ena stunden är jag super på topp och sedan skulle jag kunna blåse omkull en fasad byggd utav tegel. Aptiten är på topp och jag känner att jag äter och äter, tur att det inte syns på vågen. Shit, nog för att man har den här trevliga tiden varje månad men det behöver ju inte påverka hela mig med humör och värk.
Vilka problem -.-!! Humöret är det värsta, både för mig och min omgivning.

Och i kroppen känner jag en slags panik över att jag förmodligen inte heller kommer att kunna sova inatt eftersom att jag bara har tagit det lugnt idag. Lovar att jag kommer att ha svårt att somna trots att jag gick upp tidigt.. Men mycket beror på att jag inte har tränat idag, då har jag väldigt svårt att somna.

V A D ska jag ta mig till?!

Får väl ta mig en tablett och hoppas på det bästa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: