2010-05-02
 10:22:46

jag är ganska duktig


för att jag gör så gott jag kan och absolut mitt bästa.


Jonatan min fina prins ligger och sover så gott. Han vaknade till när jag gick upp men jag övertalade honom att somna om eftersom han behöver det, nattuggla som han är.

Satt och läste lite om Rhodos för någon dag sedan och det verkar som att vi verkligen har valt rätt ö. Rhodos är den ö med flest soldagar, partyliv, shopping och har även en hel del turistmål som fjärilsdalen. Det ska vara en dal med vackra träd som har miljontals sovande fjärilar på sig. Wow tänkte jag, det måste jag få uppleva, något så natruligt och något så vackert.

Dock vårt enda stora minus är att vår avresa är en söndag klockan 20;30, och flygtiden är ca; 3 timmar. När vi kommer fram ligger vi en hel timme före. Alltså landar vi typ 00;30 deras tid och sedan ska vi åka till hotellet och är väl framme där 01;00 eller senare (charterresa).. Då frågade jag min bror "vad ska vi göra då?" menar bara att jag kan inte sova direkt efter och då tyckte han att vi börjar med att prova på Rhodos nattliv. Haha en bra start, eller?


Hotel Metsis Petit Palais i Rhodos stad.
Här ska vi bo!


Mysigt!


SOM jag längtar!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: