2010-05-28
 05:51:33

It's finally Friday

Haha här har vi en duktig nisse ;)

Julia
om Motvillig powernap:
Jenny! Det heter inte innan, det heter FÖRUT ;)


Jag ber 1000 gånger om ursäkt. Mitt felande ska aldrig  uppstå fler gånger, haha. Men tänt på att jag var sömndrucken haha. Tack Julia för rättelsen ;)



Gissa vem som är nyvaken och skit trött? Jenny är tröttast i världen typ, men det rättar väl till sig under dagen.

Äntligen är det fredag och då är det snart måndag. Jag har nog aldrig längtat till en måndag förut, räknar typ ner timmarna i mitt huvud. Åh vad jag längtar!

Aja, dags att göra vid sig lite och sedan slänga i sig frukost. Ciao!


Julia

Bra där, svenskan ska vara rätt haha :P



PUBLICERAT: 2010-05-28, 10:31:51 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: