2010-05-05
 14:26:06

Inte min dag


Öronen värker och jag har fått feber, detta sugen stenhårt. Jag känner mig trött och hängig. Är även lättretlig, speciellt när folk ska tjaffsa om mat hit och dit. Vill man vara tjock, fortsätt då att vara det men pika inte ner på dom som vill göra något åt saken och vara hälsosam och inte du av hjärt och kärlsjukdomar.  F A N, vad jag blir irriterad på sånt. Ta tag i det eller håll käften för jag skiter i vad andra tror och tycker om allt som har med det här att göra.

Jag kan skriva en novell om min irritation just nu. Tycker bara att alla väljer hur man vill se ut. Detta är mitt val; att äta nyttigt och träna. Bryr mig inte om jag så ska leva på sallad hela livet för det är mitt val!

Har inget emot ifall andra vill leva på sås och potatis, det är skit gott jag vet men det håller inte i längden om man inte tränar.



Så nu har jag fått skriva av mig.  Idag blir det tyvärr ingen träning hur mycket jag än vill men har man feber så har man.

Åh, innan idag hörde jag på radionyheterna att alla flyg från Grekland är inställda pga strejk. Hoppas den har blivit upphävd tills vi ska åka.

Nu ska jag ligga på soffan med en stor kopp te.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: