2010-05-04
 05:55:00

Inte mer än tisdag

Fasligt vad jag är trött, vill bara sova, vill bara gosa ner mig i min stora sköna ner i mitt varma och sköna duntäcke. Jag vill inte jobba, jag vill sova.. bara en liten stund till.

Igår gick jag ner på mitt rum kring 20;30 och fortsatte att se Håkans bar, kämpade tappert med att vara vaken och jag klarade även av Svenska Hollywoodfruar. Men sen somnade jag direkt som en stock och har sovit nonstop tills alarmet ringde och då drog jag en trött suck och reste mig.

Idag är det precis som vanligt, jobb, hem och gå ut med hunden, slagga en stund och sedan träna. Jag har ett fantastiskt roligt liv på vardagarna alltså.

Nu måste jag skynda mig, ska hinna fixa mig och slänga i mig en shake också. Blä, trött på dom. Aja, keep fighting enii.

have it.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: