2010-05-17
 20:07:32

Ingen ork


Deep down under the edge. Sjukt trött, trött på allt och är allmänt nere. Detta suger stenhårt. En svacka i detta nu. Avsky avsky.

Har jobbat idag, slutade min vanliga tid som är vid två, skönt. Körde hem direkt till min sjuka pappa och underbara vovve. Snackade med Lina och stack hem till henne och fördrev tiden, mysigt.
Efter en timme eller två körde jag hem för att hämta mina och mammas träningskläder och begav mig mot stan för att hämta mamma och sedan träna. Det blev IW, ovanligt? Tråkigt pass dock men det blir vad man gör det till, dock påverkar musiken allt för mycket och eftersom mitt humör inte är på topp så blev det verkligen vad jag gjorde det till..

Jobbig dag, känner mig som en fet äcklig gris och min kropp har samlat på sig massa vätska och jag väget ½ kg mer än annars. Åe, hatar den här tiden. Jag känner mig allmänt tråkig, håret är ööö och hela jag är ööö och allt är öööö. Kan man gå i ide? Blä.

Här kommer positiva Jenny som har något att berätta. Imorgon ska jag jobba över och sedan är det möte, köksmöte faktiskt. Mitt kök på jobb ska ju renoveras så detta är viktiga saker. Jag kan väl räkna med att vara hemma till 21.00 imorgon. Hoppas jag är hemma innan så att jag hinner med Desperate Housewifes iallafall.

Så jag ser inte fram emot morgondagen för fem öre, vill bara ha den överstökad över en dröm eller något. Det kommer verkligen att bli en jävligt lång dag.

Förstår ni varför jag är på dåligt humör? Allt är jobbigt idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: