2010-05-23
 16:21:42

Inför vecka 21


En händelserik vecka är framför mig

Måndag
; *Jonatan min älskling fyller 20 år
*Emma min vän fyller 21 år
*Ska träffa Idis.
Tisdag; Annie fyller 18 år
*Jag ska in till Catflash och bestämma lite om mig hår (extencions) och mysa med Jonatan i stan, fika och shopping.
*Ida åker ut på havet igen.
Onsdag; * träning!!!!
Torsdag; träning!!!
Fredag; Annie har fest
Lördag; Jonatan har fest
Söndag; vila inför kommande veckan.

Mer än jag kommer att orka, något varje dag. Dock har jag planerat in väldigt lite träning eftersom jag inte har gnistan just nu.




Åh jag bara längtar till en massa just nu för om;
(från & med v.21)
1 vecka (v.22) på måndagen gör jag nya extencions.
På fredagen äter vi i personalen från jobb på restaurang.
Skatten kommer tillbaka.

2 veckor (v.23) på måndagen fyller min bror och pappa år, 7 juni båda två!
På fredagen är det heldagsutflykt till Hembygdsparken med jobb, mysmys.
Också på fredagen tar Johanna, Cecilia och alla andra studenten.


4 veckor (v.25) åker vi till Rhodos, just idag är det 27 dagar kvar.

Verkar som att jag är ganska fullbokad några veckor framöver, eller hur?!

Nu ska jag äta upp mina morotötter, gurkstavar och vindruvor i väntan på Desperate Housewifes som jag somnade till i tisdags så det är viktigt! ;)


eniipenii



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: