2010-05-11
 19:08:49

I väntans tider

Just nu sitter jag och bara väntar på att klockan ska gå så att jag kan få gå och lägga mig och sova. Tror att jag hoppar över mitt favoritprogram, Desperate housewifes eftersom jag känner att jag behöver sova.

Vill be mamma klippa mitt hår men förstår om hon inte orkar eftersom hon har varit ute i trädgården hela dagen och slitit. Duktig mamma ♥

Vill även färga mitt hår , fräscha upp liksom med den vanliga färgen eftersom jag känner mig så dassig i håret. Det behöver fräschas upp från rot till topp. Och inte är det bättre utav kloret från bassängen. Damn. Men skönt var det att simma med Annie.

Nu ska jag ladda kroppen med en chokladshake och fråga mamma lite försiktigt. Tror att jag vet svaret men en fråga skadar aldrig, right?!

Tycker att tiden ska gå nu så att jag kan få mina efterlängtade extencions, då kommer jag att vara så jäkla nöjd.

Dags att blanda min äckliga shake och lida lite.

Är jag gnällig idag? Tänk på hur dom som bor med mig har det?! 

saknar Jonatan.



over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: