2010-05-24
 14:31:18

i miss my mammi


Det känns så jäkla tomt här hemma utan mamma. Alma deppar och jag gör att för att hon ska vara glad. Mamma är Almas allt, hon är hela hennes värld. Hon tycker ju om oss andra också men man har ju favoriter och eftersom det är mamma som är med henne mest så blir hon ju självklart favoriten.

Annars har dagen flutit på bra. Det har varit stressigt för att jag har handlat mat, jag verkligen avskyt måndagar eftersom jag får stressa och slita sönder. Men jag är så himla nöjd när jag har klarat allt och lunchen är serverad.

När jag kom hem gick jag direkt ut en runda med Alma så hon fick gjort sitt, lukta osv. Hon blev jätte glad när jag kom hem. Usch jag har tänkt på henne hela dagen, avskyr att lämna min sötnos ensam hemma, får ju så dåligt samvete.

Nåja, idag vet jag inte ens om det blir av att jag ska träffa Ida eftersom jag inte vill lämna Alma hemma ensam och Ida hade tvättid 14.00 och tyckte att jag kunde komma med Almis hem till henne.. Men för att spara Almas ben och höfter så vill vi helst inte att Alma ska åka bil för upphoppet och nerhoppet är väldigt påfrestande.

TJAT ENII!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: