2010-05-20
 06:32:38

hurry up!!


Medans pappa stressar sitter jag och tar det lugnt, det kan man göra om man går upp i en bra tid så slipper man stress. Idag gick jag upp kl. 05.20, tidigt va? Men det är bara för att vi har öppning idag och då ska man infinna sig senast klockan 07.00 för då öppnar dagis.

Färgen blev bra igår, den vanliga och Nenni är nöjd. Egentligen skulle jag itne färgat mitt hår förrän nästa vecka men jag avskydde min lilla utväxt och icke glansiga hår så för att jag ska må bra så var det lika bra, right?!

Idag ska jag hem direkt efter jobb och bara ta ytterligare en vilodag, det behövs och jag börjar faktiskt känna mig en anning bättre.
Egentligen vill jag träffa Ida också idag för jag saknar henne så himla mycket, vi är så fruktansvärt dåliga på att ses nu när hon har flyttat.

Nåja, nu måste jag stänga ner datorn för vi ska snart köra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: