2010-05-02
 20:36:59

Härliga söndag


Ska bli skönt att börja en ny och färsk vecka i en annan månad. Och med det här menar jag då att den här månaden händer det massa roliga saker;

* Ida kommer hem och stannar tre veckor.
* 13/5 är det en röd dag, alltså är jag ledig
* Jonatan fyller 20 år ♥
* Emma Svedman fyller 21 år
* Annie fyller 18 år och ska ha fest
* Förlänga håret
* Ut och äta med jobb på Sillen och makrillen

Och sen är det inte långt kvar tills vi åker till Rhodos, yey!


För övrigt har månaden börjat superbra, hade superroligt ikväll på dansuppvisningen.
Men videos och bilder kommer upp imorgon för nu vill jag bara vila mina stackars öron.. Tror att jag åkt på öroninflamation för nu har dom värkt till och från i över en månad.

Nåja, här har ni en bild på den supersnygga Anne Wilson!





Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: