2010-05-15
 17:38:45

härliga ledighet


Så skönt det är att få vara ledig, helt galet!

Träningen gick super, det var en ny instruktör som var super härlig. Hon var ung, pigg och hade bra musiksmak. Kommer lätt att delta i hennes pass fler gånger.

Dagen har rullat på fast tiden har varit seg som attan. När jag kom hem så väckte jag Jonatan som sov så gott. När jag väl hade fått upp honom så var det dags att äta för jag var dödshungrig. Annars har vi bara slappat och kollat filmer och myst. Vi tog en tur till affären för att återlämna filmerna som vi hyrt igår.

Efter middagen gick jag och mamma till min farbor, jag hade tråkigt eftersom Jonatan ville kolla på fotboll. Ni vet Chelsea är i final i någon stor cup, sånt viktigt ni vet. Ja iallafall, jag lånade några Harry Potter filmer som jag inte har sett så nu är det min tur att tråka Jonatan. ;)

Min farbor har skaffat sig en "bubbla" och ville att vi skulle ta oss en tur ikväll. Den är sjukt cool och orange.

Nej nu ska jag störa Jonatan lite.  :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: