2010-05-01
 09:34:25

Först på Aktiverum?


Sitter bara och väntar på att Aktiverum ska öppna så att jag kan få träna lite. Känner just nu att jag är i stort behov av ett gott samvete såhär dagen efter den smarriga maten. Menar ju, man kan ju bara inte motstå härliga grillspett?!

Annars idag, efter min träning som sagt ska jag bara mysa med min härliga pojkvän. Kollade precis vad TVtablån hade att erbjuda och idag är det bland annat Toy Story, jag älskar den filmen! Det är även Nanny diaries som jag velat se så länge men aldrig har fått tummarna ur.  Det ska även vara Ciao Bella och massa annat skoj.
Antar att jag och Jonatan ska ha en filmdag med bara massa mys.

Men jag måste träna och städa mitt rum, det är mina enda måsten den här dagen.
Nu ska jag dricka litervis med vatten, packa min väska och sedan sticka och träna.




Åh, just nu längtar jag super mycket tills jag ska förlänga håret!!
Längtar  också till vår resa, ÅH kan det inte bara vara juni nu?! Typ 19 juni, då hade det bara varit en dag kvar till avresa.

Påminn mig om att jag ska kolla Taxfreen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: