2010-05-31
 05:58:26

en tidig morgon

Snacka om jag är trött eller? Inatt har jag typ inte sovit något alls! Till att börja med så kunde jag knappt somna och om jag väl somnade knäppte det till som fan i TVn (hade väl spökbesök som vanligt)
Vid ettiden inatt vaknade jag utav en jobbig mardröm, hela drömmen gick ut på att driva mig och något cirkusfolk till vansinne, någon jäkla lek (som i SAW) och allt skulle sluta med att vi skulle dö. Ångest eller vadå? Jag tvingade mig själv till att vakna, ville inte veta slutet.
Annars har jag sovit till och från hela natten, det är pain in the ass.  Men detta resulterar väl bara i att jag sover bättre inatt så det är jag ganska glad över.

Annars så pratade jag precis med bästa Ida som var uppe med tuppen på båten där hon är och jobbar. Saknar henne något så enormt, det är liksom inte samma sak när hon är iväg. Avsky avsky avsky!

Just nu sitter jag och avnjuter en kopp grönt te i väntan på att mamma ska överlämna toaletten så att jag också kan få göra vid mig lite. Visst har vi fler men jag tycker att källaren är så fruktansvärt obehaglig, och endå har jag rum där;) ?!  Men mitt rum är inte läskigt, det är ju rosa och mysigt.

Nåja. Annars idag blir det en förvandling, en långhårig enii träder fram. Äntligen!

Nu ska jag tjata på mamma så att hon kan ta och bli färdig för nu känner jag mig lite stressad.


fina du




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: