2010-05-11
 05:50:50

En solig tisdagsmorgon


Vaknade någon sekund precis innan mitt morgonalarm började spela melodier för mig utav solljuset som sipprade in mellan mörkläggningsgardinerna. Härligt tänkte jag, mysigt.

Är helt slut i kroppen efter gårdagens träning. Det blev ett hårt pass för mig ute i gymmet som innehöll både massa löp och muskelpumpning. Var så trött i kroppen efteråt, kunde knappt gå eftersom mina ben skakade som ett asplöv.

Så härligt den här veckan är. Det var jobb igår, idag och imorgon. På torsdag är en röd dag så då är jag ledig och även på fredag. Vi har faktiskt öppet på dagis på klämdagen (fredag) men eftersom vi har så lite barn då så passade jag på att be om ledighet. Nemas problemas. Så nenni har långledigt och det är verkligen välbehövligt.

Idag är det tacofisk som gäller, undrar vad barnen kommer att tycka om det. Det är en maträtt som jag har hittat i ett av våra utskick från Arla. Det ska bli spännande att se vad barnen tycker om maträtten, antingen så ratar dom den eller inte. Som sagt, spännande.

Annars efter jobb sticker jag hem om en runda. Ska träffa Annie i stan för vi ska simma och vara duktiga. Jag bara längtar, dels för att träffa min vän och även för att jag ska få simma, det är så himla härligt. När jag simmar kopplar jag bort exakt allt som stör mig. Det är bara jag i min lilla bubbla.

Nu måste jag fixa mig, hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: