2010-05-26
 06:44:53

en ny favorit

Här är mitt nya smink, en ny foundation som ni säkert har sett på TV.
Har haft något liknande förut och har aldrig varit missnöjd.








Jag har precis avnjutit en god frukost. Idag blev det 1 dl lättyoghurt med ca; 1 msk fullkornsflingor samt en halv banan och 1 dl apelsinjucie. Mums mums mums!

Igår pratade jag med en förälder på jobb som blev orolig för hur och vad jag äter och hon gav mig tips och råd.

En shake innehåller 110kcal, istället för att svepa en sådan så äter jag en banan (ca;90kcal) och 1 dl keso. Och alltid ett ägg om dagen. Men visste ni att ägg innehåller bland annat ca; 90 kcal?! Men det finns en massa annat som också behövs för att kroppen och knoppen skall må bra.

Så nu ska jag minska ner på mina shakes och börja med annat nyttigt. JAg mår helt enkelt inte så bra när jag kombinerar träning och måltidsersättning.

Nu ska jag gå ut med hunden och sedan köra till jobb. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: