2010-05-27
 15:32:28

en enii stund


Jag är så himla trött, helt slut. Idag på sångsamlingen på dagis trodde jag att jag skulle somna hela tiden. Just då var det de enda jag ville.

Nu är jag iallafall hemma, vilket jag har varit sedan 14.00. Direkt när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och tvättade håret, la inpackning och rakade benen. Eftersom jag känner mig blek så kletade jag på en massa brun utan sol, roligt att ha lite färg inför imorgon när Annie ska ha fest liksom. Under tiden då jag strosade runt med inpackning i håret så passade jag även på att tvätta mitt  löshår (clips) så att det också skulle vara fräscht inför morgondagen. Efter det tog jag bort mitt nagellack på tårna och ersatte det med nytt och fräscht, rött som vanligt. 
Efter ca; 1 timme var det dags att tvätta ur inpackningen igen så det var bara att ställa sig i duschen igen.

Nu sitter jag i soffan och äter ett äpple, mums.
Resten av eftermiddagen ska jag bara ha ryggläge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: