2010-05-15
 08:57:22

en daglig kombination


Te & shake är min dagliga frukostrutin.

Jag har bestämt mig för att träna Indoor Walking ändå. Passet började tydligen inte så sent som jag trodde så jag ska in och svettas och känna ett gott samvete. Eftersom jag inte har tränat mer än två gånger den här veckan så känns det verkligen i min rygg, den värker. Tränar jag så blir den bra direkt, förstår inte.

Sitter just nu och avnjuter min frukost, idag serveras återigen det vanliga (ovanstående). Måttligt trött på det men det har liksom blivit som en vana att inte äta annat och det är ju bra.

Snart ska jag ta och byta om till mina träningskläder och packa väskan. Under tiden jag är borta ska jag hoppas på att Jonatan har en fortsatt bra sömn för hur roligt är det för honom när jag inte här här? Naw, ja han har klarat sig förut, han känner min familj bra nu efter tre år.



Satt och kollade på Biggest Looser innan och jag bara undrar.. Hur kan så många människor i världen vara så feta? Alltså kolla bara på USA. I detta landet är man antingen trådsmal eller smällfet?! Men jag har ju även hört att Sverige är på väg dit och vi är det landet som äter mest godis om året. Helt sjukt.

Men jag kan ju också förstå, godis är ju det bästa som finns ;) !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: