2010-05-27
 05:47:52

Döda alarmet


Inatt har jag sovit så himla gott, synd att alarmet alltid ska sabba min skönhetssömn.

Jag verkligen ville inte vakna. Jag hade någon knasig dröm om att det firades nyår på ett knasigt ställe här i Helsingborg. För er som vet hur Helsingborg ser ut så var det vid McDonalds på Stattena. Men det var liksom inget McDonalds där då, tack och lov. Orkar inte med den feta äckliga doften, vänder sig ju i magen på mig.

Nåja, precis när alarmet ringde kramade Jonatan mig, åh han har världens bästa kramar. Jonatans kramar är så himla mysiga och man vill bara borra in huvudet i honom och stanna kvar. Men jag fick allt vakna, det såg mitt mobillarm till. Vaknade till Leona Lewis-Footprints in the sand, vackert!

Nu är det dags att göra vid sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: