2010-05-07
 16:55:37

Byxor och linne


Japp, idag har jag följt Idas regler, byxor, linne och inte så mycket tjaffs, haha. Ingen klänning och inte heller några strumpbyxor som kan gå sönder. Idag är det casual rakt igenom. Dock kan jag inte gå utan klackar. Men jag ska lura henne genom att komma i mina vita fina Converse och sedan trolla bort dom och ha svarta stövletter som aldrig är använda. GREAT!

Så nu hoppas jag att inte inte läser detta inlägget förrän efter vårt partaj. ;D

Jag har mått kasst hela dagen, har drivit runt med panodil i kroppen för att kunna hålla humöret uppe.
Såfort jag kom hem kollade jag så att jag inte hade feber och det hade jag inte. Det var det avgörande, precis som vanligt. Så ikväll kan jag gå ut och parta me mina fina flickor utan att må dåligt.
Det var precis som att jag mådde superbra såfort jag hade kommit hem, toppen!

Ikväll blir det bara jag, Ida, Madde och Johanna. Lina och Amanda är kräksjuka och jag vill gärna inte bli smittad. Tråkigt att dem är sjuka för jag hade verkligen sett fram emot detta med hela gänget men det får bli en annan gång.

Nu ska jag ta tåget (say what?!?!) och Ida ska möta mig.

Ha en underbar kväll alla, det ska jag ha trots min öronvärk ;D.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: