2010-05-15
 08:22:17

Är det bara lördag?


En aningens aning chockad. Det känns verkligen som söndag idag, sjukt.
Det är så skönt att vara ledig några fler dagar, trodde att jag skulle få sova ut och må bättre men istället är jag ännu tröttare. Öronen har väl börjat lugna sig en del så det är ju skönt men huvudet värker ändå. Alltid något att gnälla över haha.

Det regnar idag, ovanligt?! Det regnar inte lite heller utan väldigt mycket så idag ska jag inte sätta foten utanför dörren, iallafall inte så som jag känner just nu.

Vi hyrde film igår jag och Jonatan, två thrillers. Det blev The Box och Law abiding the citizen. The Box var en märklig film som jag inte vill se fler gånger, den var verkligen panikartad och verkligen jätte jobbig. Law abiding the citizen var en av de bästa filmerna jag någonsin har sett, det var gripande och det hände oväntade saker hela tiden. Verkligen en film att rekomendera.



Lördag idag och vad känner vi för att göra idag? Jag vaknade tidigt precis som vanligt och sitter och slöar. Är hungrig men det frestar inte alls med frukost eftersom jag är så fruktansvärt trött på min diet, men det är bara att kämpa på för det är inte långt kvar.

Mamma vill ha med mig att träna men det är så jäkla drygt att vänta på att passet ska börja, det är typ vid 11.00 eller något. Varför kan dom inte ha ett pass vid 9?

Nu ska jag koka mig en kopp Mullbärste och skaka ihop en shake.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: