2010-05-12
 06:39:56

åh härliga onsdag

..som jag har längtat efter den här dagen. Idag är det precis som en fredag, man bara väntar på sin ledighet. Om några timmar (efter 14.00) är jag ledig, åh så härligt! Jag ska vara ledig i fyra hela dagar och då ska jag få mycket gjort.

Långhelgens planer;
städa
hjälpa Emelie
mysa med min Jonatan
T R Ä N A !!
och bara ta det lugnt.

Jag ska sova tills jag vaknar non stop. Idag till ex, var en sådan morgon då jag hade iallafall kunnat ligga kvar till typ 8.00 och jäsa. Härligt.

Idag är det ju såklart jobb som gäller. Men efter jobb vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig till..  Jonatan ska iallafall möta upp mig efter att jag har slutat och han ville gå en runda i stan och mysa. Men jag vill hinna träna också? Åh ytterligare ett dilemma, jag har typ ett om dagen och det handlar alltid om hur jag ska lösa det. Det är upp till mig. Men jag tror faktiskt att det är bra att hoppa träningen eftersom att jag har blivit mer förkyld sedan igår, min hals börjar göra ont också. Damn, vad jag är trött på det! Men det är väl såhär det är innan man blivit immun mot alla barnbaciller.

Nu är det dags att hitta lite fina kläder och sedan ska jag blanda mig en shake och koka en kopp te. Ser fram emot mitt te iallafall, det är så mysigt att gå upp tidigare och sedan bara ta det lugnt med sin kopp te, haha. Morgonpigg? JAPP!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: