2010-03-21
 09:04:07

Zumba fitness


Har någon av er sett TV shop som gör reklam för Zumba? Iallafall så skrev min brors flickvän till mig på Facebook att det skulle vara sånt på Aktiverum (där vi tränar) på lördag och det är givet att vi ska dit. Låter det inte super kul? Nu tycker jag att ni slår på TVn och kollar på TV Shop och spanar in Zumba! ;)

På lördag är det spinn of hope på Aktiverum. Det är en dag där dom säljer ut bland annat spinningcyklar och bildar lag osv. Det är mini disco för de yngre, det säljds lotter och därigenom skänker man pengar oavkortat till Barncancerfonden och visst vill man dra sitt strå i stacken!
Dock är jag ingen spinningmänniska men jag ska iallafall prova på Zumba och skänka 100 kr (priset för att medverka) så gör du också det. Detta är inte bara för medlemmar.

Nu ska jag läsa lite om Zumba och äta upp min helt underbara havregryndgröt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: