2010-03-01
 15:44:57

what a day


Ni anar inte hur jag tog mig hem från jobb idag... Jo med tåg, say what? A, jag kan knappt förstå det själv. Jag har typ inte åkt tåg sedan jag fick mitt körkort vilket är ett bra tag sedan.

Jag avskydde att åka tåg ensam, det var så fruktansvärt tråkigt. Jag höll på att dö av tristess. Och inte nog med det, för det satt nog ett dussin fjortisar som snea hela världen och fnittrade. OMG, ta mig härifrån tänkte jag.

Jag är hemma nu och oskadd. Jag har hunnit med lite, mysa med hunden prata med Ida tre eller fyra gånger i telefon. Jag har hunnit med att tvätta mitt löshår och äta ett äpple. Hard working woman.

Ida mönstra på idag och jag hatar varje gång hon gör det. När sjögurkan lämnar sitt place är allt så sjukt tråkigt. Låter som att jag inte har några vänner men jag menar bara att Ida är liksom Ida och det finns absolut bara en av henne. Får väl ta och klona henne eller något.

Idag vet jag inte hur något blir. Är sugen på att träna men ändå inte och detta kallar jag mer eller mindre beslutsångest. Jag är hungrig men vet inte på vad, soppa kanske? Den nyttiga och goda thaisoppan Tom Kha.
Aja vi får allt se, nu ska jag kolla vidare på Ghost Whisperer.



Lite nya kläder, de syns inte så bra men jag är inte den som gillar att fotografera all min shopping.

Enii!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: