2010-03-01
 20:43:32

Träning


Jag är mer än helnöjd med dagens presation inne på Aktiverum. Jag har nämligen tränat massor och gjort av med fler kcal än vad jag har intagit under dagen, en mjuk och värdig klapp på axeln.

Först blev det lite trampmaskiner och sedan lite styrka, sedan gick jag med hög lutning på bandet med hög hastighet och riktigt kände hur kroppen jobbade. Efter det ställde jag mig på en walker och roade mig typ 30 minuter. Efter det tog jag mig en halv bar och inväntade tiden så att IW:n skulle börja. Efter att jag ätit upp min bar ställde jag mig återigen på en walker i ca 10 minuter och sedan gick jag in i salen för att köra lite IW.

Jag är duktig, hoppas att du instämmer.
Snart är det Spårlöst och innan det ska jag ha hunnit duscha, hurry up!

Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: