2010-03-21
 10:09:24

sol, blåst & tö


Tänkte bara passa på att berätta att det snart ha töat färdigt i Helsingborg och att våren redan är här. Solen skiner och det blåser och att det blåser är jätte braför då torkar marken upp. ;D
Något som jag märkt när hunden är på promenad är att det verkar spritta vårkänslor i kroppen på henne, hon är helt galen min fina prinsessa.


(bild från i vintras)

Jag är så otroligt sugen på att träna, jag känner mig alldeles rastlös och jag vill bara in till Aktiverum och köra ett IW-pass och svettas all rastlöshet av mig. Jag skulle kunna träna varje dag om det så bara gick, jag menar kroppen måste vila ju.

Just nu ligger min fina och sover, han har knappt sovit inatt pga sin tandvärk. Åh stackarn, dessa dumma visdomständer. Det är svårt att veta när någon har ont och man inte kan göra något.

Nu är det dags att fixa sig lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: