2010-03-12
 06:08:50

Snart snart

Ja snart håller jag helg, om bara några timmar. Och jag vet om att dagen kommer att gå i ett bara jag kommit fram till jobb. Åh, jag bara längtar!

Idag ska jag prova på något som jag aldrig lagat förr, frikadeller!! Hur ska detta gå? Kan ju inte vara så svårt. :)

Igårkväll tog jag bilen till Lerberger och hämtade Jonatan, jag saknade honom så mycket så jag stack icäg för att kidnappa honom. Okej, nu ljög jag. Vi hade faktiskt bestämt det, jag menar vissa har det bra och är lediga idag.
Annars hände det väl inte för mycket igår, när vi kom hem kollade vi lite på TV och kelade med Alma. Efter att jag duschat blev jag så hiskligt trött så vi gick och lade oss och jag somnade direkt. Somnade dessvärre till filmen som gick på kanal 6 igår, Chuck and Larry.  Aja, jag fick en god natts sömn iallafall.

Nu är klockan runt 6.00 och jag är som vanligt uppe, dock helt sömnig idag, kanske en frukt eller något piggar upp? Eller en het kopp Mullbärste? Ja jag får se, eller kanske lite havregrynsgröt för en gångs skull.

Ikväll finns inga planer alls vilket jag tycker är superskönt. Jag ska bara mysa med min Jonatan och se på Let's dance och Solsidan. Inte för att jag brukar hinna se Solsidan för att jag somnar men jag menar verkligen att ikväll ska jag kämpa tills sista droppen. Mamma har köpt mumsig honungsmelon som jag kan göra lite fruktsallad av. Åh, jag bara längtar, det verkligen saftas i min mun!

Imorgon är det fest, faktiskt inflyttingsfest hos min kompis. Mamma var igår inom Systemet för att vara olaglig och köpa ut till mig. (en annan fyller 20 3 april, inte länge kvar;D)... Hon hade köpt en hel del vår-och sommar nyheter. En cider hade smak av jordgubb och vanilj, en annan hade smak av melon och mint så detta ska bli spännande.

Nä nu ska jag nog ta och rota fram något ur min proppfyllda garderob, kanske jag hittar något att ha på mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: