2010-03-21
 17:48:28

Sleepover at Idas


Jonatan har precis åkt hem och jag har redan fler planer för kvällen.
Jag hörde av mig till Ida direkt och tänkte att vi skulle hitta på något. Ida instämde och sa till mig att hänga med henne hem till henne och varför inte? Jag har inte sett hennes lägenhet så det ska bli spännande! Jag sover där inatt och går till jobb imorgon, hon erbjöd sig att låna mig sin cykel så gullig som hon är men jag ska banne mig gå. Och ni som vet hur Helsingborg ser ut vet även vart Gröningen ligger och det är vid den hon bor och jag ska upp på Olympia, så ja det blir en bra bit att gå. Jag går eftersom jag hade tänkt att jag skulle hem direkt efter jobb.

Nåja, då får jag väl ta och packa en liten väska inför morgondagen. See you!


på bilden har vi Ida ;D


J o n a s

/Svar(lite sent svar)/ haha aw tack så mycket <:



PUBLICERAT: 2010-03-21, 21:43:14 | URL: http://transan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: