2010-03-14
 07:37:28

sjuk


Har slutat kräka  men har istället nästan 39 graders feber. Det är inte mycket med en när man är såhär sjuk, man är inte direkt kaxig. Man kurar ihop sig och hoppas på att bli bra så snart som möjligt.
Huvudvärken gör mig lite smått galen men eftersom jag är tom i magen och inte direkt har några planer för att äta så kan jag inte ta någon Alvedon eller Ipren.

Vägde mig innan och har gått ner 1.4 kg, tänk vad mycket magens innehåll väger alltså mat och vätska. Hm ja, det enda som finns i min mage är vätska, alltså vatten. Mamma har blandat till mig Resorb flera gånger, det är mycket salter osv i en sådan brustablett och det är väldigt bra om du tex festat en hel natt, legat i solen eller som i mitt fall.

Igårkväll när pappa kom hem så mådde inte han heller bra.. och gissa vem som har legat över toalettringen inatt? Jo han också, så nu har väl hela familjen haft det. FÖrutom storebror då men han bor ju inte hemma och där kan Jonatan ersätta.

Nu i veckan blir det nog inte mycket jobb för min del. En av mina kollegor kommer att skratta för i fredags sa jag "det är väl ganska omöjligt för mig att få det nu, jag menar jag har ju varit så nära det utan att bli smittad ett tag nu".. Ibland ska man bara vara tyst alltså ;D!!!

Nej nu ska jag tycka synd om mig själv. Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: