2010-03-11
 14:29:15

Positiv anda


Att få skriva av sig.

Gud vad jag är trött på att alla deppar sönder. Ät gott, lev gott och lev så som du egentligen vill. Sluta avlasta andra med ditt depp. Jag är så fruktansvärt trött på att allt och alla ser mig som en stolpe som man kan luta sig mot när som. Nej det går inte för jag är den för att jag tycker inte tycker synd om andra. Jag har börjat med att sätta mig i främsta hörnet och ser till hur jag själv mår främst. Detta var ett av mina nyårslöften, en starkare insida och inga svaga knän.

Kom inte här med era puppy-eyes och tro att jag är en jäkla stöttpelare. Jag har nog med mitt eget och det gör mig så jäkla förbannad att andra aldrig sätter någon annan före sig själv. Är det därför alla kommer med sina problem till mig? Jag vet inte. I'm fed up!!!

Åh, har du inget positivt att komma med då kan du hålla det för dig själv.

En irriterad Jenny har ni nu mött. Nu ska jag äta lite sallad, ladda min iPod och sedan sticka antingen sticka ut på en joggingrunda eller en tur till gymmet.

Positiv anda, remember. Nu känner jag mig återigen på bättre humör. Lös era egna problem för ingen annan kan göra det åt dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: