2010-03-26
 06:54:01

Pigg & vaken

och totalt sönderstressad, tankarna över om jag har allt med mig ställer till kaos i min skalle! Jag har checkat igenom ett antal gånger och tror fortfarande att jag har missat något.. Jo det har jag, något att sova i kanske. Se så fövrirrad jag är, detta är ingen bra start på morgonen.

Ikväll är det all in och klackarna i taket med Ida & crew, vart vi landar efter Idas förfest har jag ingen aning om så det ska bli spännande.

Idag direkt efter jag har slutat ska jag promenera hem till Ida, det är en rejäl bit från mitt jobb och med en tung väska.. nja det serjag inte fram emot. Ska se ifall hon är gullig och möter mig så jag får lite sällskap iallafall.

Nu känns det som att jag behöver kolla över llt i väskan igen och sedan åka till mitt kära jobb och få mina timmar överstökade så att det snart kan bli helg. Imorgon blir det antagligen träning, måste ju ringa och se om det finns mer plats på Zumba, åh det hade jag glömt och jag som har lovat Emelie. Nu fick jag bara mer att göra, haha!

Nä andas Jenny, vi hörs senare.







Vad tycks om min nya blus? Jag älskar den, liksom min stil helt enkelt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: