2010-03-08
 19:49:39

Ohohoh

Nu är jag hemma från jobb och träning och är helt slut.

Idag är det kollegor som är lite lediga och jag har övertid, toppen! Dagen har annars varit stressig och jag har nästan fått trolla med knäna för att hinna med lunchen, men jag fixade det!

Efter jobb blev det träning, precis som vanligt och gissa vad jag tränade.. Jag behöver snart inte nämna det fler gånger här eftersom ni säkert redan kan mitt liv innan och utan. Ja men iallafall, IW. Men idag stod jag precis framför instruktören och hans svett stänkte på mig, uh.. Alltså det kan ju inte han hjälpa jag menar, den som inte svettas där inne kan nog inte röra sig för mycket.
Det var ett hårt pass och jag körde nästan helt slut på mig själv.

Just nu sitter jag och slappnar av lite i soffan och väntar på att Svenska Hollywoodfruar ska börja, undrar vem som är störst svin den här omgången?... Spännande!

Nu ska ja försöka skala min apelsin och smaska på den, har nog aldrig skalat en sådan själv förut.. Det brukar vara min fina pojkvän eller min mamma som fixar det för jag har inget tålamod till det.
Åh, min fina Jonatan ligger hemma med en härlig vinterkräksjuka och gissa vem som antagligen har smittat honom med det? Jo det är säkerligen jag pga att vi har smittan på jobb, håll nu tummarna för att jag ska slippa det.

Nattikram!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: