2010-03-24
 19:09:07

Oh happy day


Fin dag och skapligt varmt ute, dock trist att solen knappt har kikat fram.

Dagen har rullat på i ett enda svep, helt plötsligt befann jag mig på Aktiverum uppe på en walker, hann  knappt blinka haha.
Idag lagade jag en smarrig tonfisklåda, barnen åt och jag satt och blev frestad medans jag äcklades utav mig chokladshake. Kan knappt förtära sådana nu efter att jag hade vinterkräksjukan, hade ju druckit en sådan på morgnen. EUW!

Imorgon är det lön och det känns precis som att alla mina pengar försvinner direkt, det är bara en massa jäkla utgifter.
Betalas den här månaden; mobilräkning, kommunal, facket, hemma, H&M (mina bikinis), köpa present till Sara som fyller 20 år, hämta ut min klänning från Nelly och spara typ allt inför resan.
Så direkt imorgonbitti ska jag betala allt som skall betalas och leva som en fattiglapp hela Aprilmånad ut. Jippi!

Men om knappt 90 dagar är jag på Rhodos och då kommer det att kännas sjukt bra att ha levt fattig, ni vet det är en lite dyr resa men det är jag värd!

Nu ska jag äta lite kycklingsallad. Och jag måste bara berätta att jag inte har gått upp ett endaste gram sedan jag var sjuk och jag har börjat äta vanligt igen. Träningen och kost gör allt och jag känner mig på toppenhumör.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: