2010-03-17
 08:10:47

ny morgon

Uppe tidigt men somnade även tidigt igårkväll. Jag somnade i pausen av det första avsnittet av Cougar.. är det town också eller? Ja iallafall, då somnade jag så jag somnade tidigt.

Här sitter jag och tvingar i mig själv en shake, har bara druckit halva och känner mig någerlunda mätt men jag ska allt få i mig hela och hinka litervis med vatten så attjag någongång kan få må bättre och börja träna.

Idag ska jag hjälpa mamma att baka bröd, ett sjukt gott örtbröd med parmesanost som vi hade på studenten. Det blir grönt, de ser inte så välsmakande ut men tro mig det är det. Yum yum! Brödet ska vi ha till mina båda 20års kalas, bra va? Det känns bra att vi äntligen har fått planerat allt.

Usch vet ni vad? Jo igår så tog jag en sån bar fast med en annan smak än jordnöt (som jag inte klarar längre) och den här smaken var av toffe.. Mhm tänkte jag men jag höll minsann på att klökas, de smakade precis som jaa.. ÖRK, så nu kan jag aldrig mera äta bars, synd för de var lätta att ha med sig. Jaja, det är smällar man får ta, jag blev iallafall smalare och gick ner till mina -10kg så det var värt allt.

Många har påstått att ja skulle gå upp de kilona, men nej det har jag inte för jag gick istället ner ytterligare. Detta anser jag vara toppen, haha! Allt ni säger till mig kan jag motbevisa med ren jävla vilja och styrka. Vänta bara tills jag kan börja träna igen. Jag ska lätt nå min målvikt innan jag fyller 20 för då kommer jag att vara riktigt nöjd med mig själv. Heja mig!

Nu ska jag kolla på TV, koka lite te, läsa i en ny bok som heter Marley och jag. Det är den boken som regisserats till film, jag har sett den och bara filmen är helt underbar. Det handlar om en oövervinnelig kärlek till en hund, och man känner igen sig i många scener med sin egen buse.

Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: