2010-03-29
 06:50:38

ny frisyr

Nu har jag tagit modet till migg för att be mamma klippa mig vilket hon självkart gjorde. JAg hade så himla slitet hår så att det gjorde ont när jag drog igenom det med hårborsten och jag är inte det minsta öm i hårbotten utan älskar när det drar så då var det verkligen dags.
Mamma klippte till en page till mig och jämnade ut nackhåret med det främre. Ni som inte vet så gjorde jag extencions på en hårsalong och hon skar sönder mitt eget hår totalt så att det blev superkort där fram och längre därbak. Kan ju berätta att jag inte gick dit fler gånger, även för missödet och även för att min mamma höll på med sådant.

Aja nu är jag relativt nöjd, jag är ju aldrig helt nöjd med man ska vänja sig. Nu funderar jag på att lägga lite ljusa slingor men är inte helt säker så jag ska fundera ett tag eftersom det sliter som tusan på håret...

Nä nu ska jag äta upp min havregrynsgröt och sedan pallra mig iväg för en stressig dag på jobb. Ikväll blir det träning som vanligt och jag ser precis som alltid väldigt mycket fram emot det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: