2010-03-14
 13:09:39

Melodifestivalen '10


Eftersom det inte finns något vettigare att kolla på TV så fick det bli Meodifestivalen, nog för att jag såg det igår med mamma men det är många bra låtar så de är väl helt ok.
När jag slog över till Melodifestivalen så var det Ola-Unstoppable och har ni märkt att detta är en av flera låtar som han sjunget om en Nathalie?! Vem är den här Nathalie? Lyssna på texten, den är lite mysko.. Men jag älskar låten. Tycker även att Anna har en superlåt som självklart är superbra. Riktigt roligt för henne att ha gått vidare till Eurovision i så ung ålder.

Min feber har sänkts till 37.8 , dock ganska mycket förhöjd temp för min del ändå. Aja, någon gång ska man få äcklig vinterkräksjuka, menar bara att det är mer än väntat.

Har ni runt Helsingborg kollat ut idag? Det är verkligen vår idag, känns segt att jag inte kan gå ut. Aja, nu ska ja lägga mig ner en stund igen och sova ytterligare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: