2010-03-04
 18:55:47

Lång dag


Var ska jag börja? Jo barnen älskade maten, ovanligt? Jag är ju mästerkocken och lagar den godaste maten i hela världen. Det är iallafall så de säger, barnen alltså. De är så söta de små liven.

Efter jobb träffade jag Anniepannie och vi gick en runda i stan. Jag köpte mig ett par svarta brallor från H&M.. och en top med lite söt spets.
Skaffade mig även en kofta från Gina Tricot, fin fint!

Efter min dejt med Annie stack jag till gymmet och tränade så gott jag orkade, dock höll inte de förbannade knäna till mycket. Efter en bra stund gav jag upp svart av ilska på mina knä och stack hem.

Nu sitter jag i soffan med mamma som fortfarande är lite sjuk, stackaren :( ! Jag ska snart ta mig lite mat och en kopp te och sedan lägga mig och sova.

:) !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: