2010-03-25
 20:29:56

Läggdags?


Nu är jag helt slut, dagen har gått i ett och jag vill bara sova nu.

Dagen har ju som sagt gått i ett och jag har varit en jävel på att hinna med saker. På jobb har jag hunnit med att grädda våfflor och laga tre olika sorters soppor.
Efter att jag hade slutat kom Jonatan och mötte mig och sedan begav vi oss ner till stan. Jag hittade ett par gråa brallor och två toppar.
Jag letade som en galning efter en present till Sara men fann ingen. Ringde mamma och fick låna bilen till Väla och där hittade jag minsann en fin present till henne.

Efter vår shoppingrunda gav jag min fina pojkvän skjuts hem och nu sitter jag här. Jag känner mig lagom förvirrad över allt som jag ska ha med mig imorgon.

Nu måste jag få mat i magen, hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: