2010-03-15
 13:46:50

inte förrän på torsdag


..tidigast på torsdag kan jag förhoppningsvis komma tillbaka till jobb. Känner dock lite avsmak inför det med tanke på att jag lätt kan bli smittad med äckelsjuka illa fort igen och det känner jag absolut inte för.

Har precis tvingat i mig själv en rostad macka vilket jag ångrar som bara den nu, för nu mår jag rejält illa igen. Åh, jag orkar inte detta mer. Kan inte min mage bara bli sig själv igen?

Jag och mamma planerade middagarna inför mina båda kalas. Eftersom jag fyller år påskhelgen så kan vi passa på att ha kalas med vänner till familjen osv på långfredagen (2a april) och ha släktkalaset på lördagen på min födelsedag på själva påskafton. Jag tycker att det är coolt att fylla år på påskafton, jag har gjort det en gång innan och då fyllde jag 10 år.

Meny för fredagen:
Till välkomstdrink blir det chokladdoppade frukter och bär
Kycklingbröst med potatisgratäng, grönsallad och mammas goda bröd med spenat
Till dessert blir det världens godaste annanaspaj med grädde

Meny för lördagen:
Lasagne med ruccola, tomat och mozarellasallad samt olivvinaigrette
Jordgubbstårta

Låter smarrigt va? Det tycker iallafall jag. Och vet ni vad det bästa är? Jo att det är långhelg dvs ledig fredag, lördag. söndag och måndag. Mhm ohyes, några dagar att återhämta sig på!

Nu ska jag sätta igång en tredje film, har redan sett Illusionisten och Helens små underverk, vad ska jag se nu? Vi får se!


Julia

Jag som tänkte åka till pappa i påsk men jag kanske ändrar mig nu haha ;) MUMMS



PUBLICERAT: 2010-03-15, 15:16:56 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: