2010-03-13
 10:52:30

Intag av fett


Öh, fytusan vad illa jag mår.

Igår gottade jag och Jonatan till det med lite brieost, lite chips och honungsmelon. Jag åt inte mycket ost eller chips, faktiskt ytterst lite och det var precis vad min mage inte heller tål. Jag mår illa som attan och det maler i mellangärdet, kan ju trösta mig med att det förhoppningsvis inte är vinterkräksjukan. Dock skulle det inte förvåna mig om det händer mig. Aja nu ska vi inte vara negativa, illamåendet går nog över under dagen. Det måste det iallafall för ikväll är det inflyttningsfest hos Therese och Andreas och det kan vi ju inte missa, har ju köpt present och allt.

Är nyduschad så nu ska jag ta och göra vid mig, känns bra att vara i tid så att man är säker på att man är färdig och har hunnit med allt.

Hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: