2010-03-04
 06:53:47

havregrynsgröt


Mm, så gott! Jag älskar att äta frukost. Jag älskar stora frukostbuffér. Jag älskar havregrynsgröt!

Just nu är det frukost som gäller, havregrynsgröt för hela slanten.
Idag är mammi snäll och lånar mig sin bil så att jag kan köra själv till jobb osv, pappa stänger ikväll och jag pallar inte köra fram och tillbaka, you name it.

Nu ska jag mumsa vidare på min härliga gröt.


Kolla in blusen jag köpte igår! Jag såg den på H&M för men vecka sedan men den var då redan slutsåld och de skulle inte få in den igen förrän en vecka senare. Så nu har jag väntat tålmodigt och klapp den näst sista igår. På en dag hade de sålt slut på den, grattis!
& det bästa är att jag tänkte att jag banne mig skulle ha den för vilket pris som helst alltså kosta vad den vill..
Men , 99 kr och oj vad jag blev chockad!

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: