2010-03-04
 19:05:04

Glädje


Vågen visar mer minus, yey!
Våren är verkligen på ingång.
Jag har världens bästa pojkvän.
Barnen avgudar min mat.
Jag trivs med mitt hår.
Jag börjar trivas mer och mer med min kropp.
Jag har börjat att äta mer vanligt igen.
Kollegor, familj och vänner stöttar mig genom mitt helvete med viktnedgång.
Jag har världens bästa familj.
Jag har två absoluta bästa vänner, Ida och Emelie.
Min hund är överlycklig när jag kommer hem.

& idag när pappa kom hem från jobb berättade han att en förälder sagt hur söt hon tycker att jag är och det var inte bara en gång utan flera.
& i förrgår sa en kollega till mig att hon faktiskt tyckte att jag inte behövde gå ner mer i vikt, fina resultat och jag känner mig glad.

Jag känner mig väldigt uppskattad var jag än går och vad jag än gör, jag älskar livet!

Tidigare idag fick jag ett väldigt uppmuntrande sms av Ida, jag citerar;
Jag är väldigt lycklig som har en så underbar vän som dig, du är min bästis helt enkelt.
Naw !


Borde jag ha något att klaga över?
Idag är det verkligen EGO-boost.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: