2010-03-19
 20:22:15

Ge allt eller inget


Det är min inställning till allt, antingen så ger man allt man har eller så kan man lika bra strunta i det. Och idag gav jag verkligen allt på träningen och jag trodde att jag skulle svimma på Walkern. Jag är helt slutkörd efter den häre dagen, jobbet tog mer kraft än jag anat och träning var skit jobbig rent ut sagt.  Inte nog med det utan jag tyckte inte om musiken eller instruktörens sätt. Jovisst alla har olika men lite mer variation hade inte suttit fel. Men men, då vet man det till nästa gång, right?

Nu är det kväll och min mage är inte helt ok, alltid något haha! Jag är en liten gnällspik ;) Nu ska jag ringa Ida och berätta att jag kommit hem, orkar inte åka in till stan och ses nu. Synd för jag sakanr min lilla loppa.

Istället ska jag mysa ner mig brevid Jonatan i soffan och se på Let's Dance och solsidan.
Undrar hur länge jag orkar hålla mig vaken idag ;D ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: